close

JP2 D3 A

黑到無人有的上午
電話差唔到電...
外出拎漏電話...
約唔到人...
爛鞋...
哼~~~

差不多11點先到.....

JP2 D3 1
JP2 D3 2

JP2 D3 3
  
 

原定晨早去買Goods...
種種原因搞到變左正午~~
曬死喇

JP2 D3 5
JP2 D3 4
  

聽到リハ..企左係度聽..呀~~~Tego好大聲~
唔記得左自己曬緊= =聽完之後滿天星@__@

真係好多女子高生

JP2 D3 6

去新長田睇隻鐵人28 + 食飯.....最後仲要去買鞋= =
JP2 D3 7

諗住買多支野飲~~~,,,,,,,,,,,,
JP2 D3 8

唯一的便利店排到唔知龍尾係邊...........唔買囉~~~
JP2 D3 9

會場外也有一個特設灘位賣凍飲..也是排到唔知去邊度

準備入場~我d黑氣消散
JP2 D3 10

好好呀.呢個場~
可以入去內圍慢慢行~
完全見唔到Staff是重點?!
咁我一路行一路影

JP2 D3 11
JP2 D3 12
JP2 D3 13

以下開始係我個位的風景

今次ARENA好細之餘..一階好多位都唔坐人....
JP2 D3 14
JP2 D3 15

後面就係大電視~~用黎睇佢地好震撼~~
大到見到某ごしさん下巴對落有幾個暗瘡印@__@

JP2 D3 16


後面一排就係關係席~~完全唔知吉田選手係度....
唔係MC時佢地介紹都唔知~
Massu solo時佢成個人定左型, 完全唔郁^^ 


今晚唔知嗌左幾多次「シゲ~~~」
明明拎住テゴ扇搞到比隔離シゲ飯望住XD
weeeek的時候中央block這邊大家都叫到痴左~~「シゲシゲシゲシゲ」,,就係咁
因為
シゲ就在水平線的眼前~對得好正!!


SUMMER TIME時又在
Back Stage. MASSU在シゲ第一句SOLO時綁鞋帶~大家都在笑^^


不會忘記佢地係Back Stage唱DREAMS果陣我不斷出現係大電視,,,上下左右的人都無上鏡..就正正係我個位
重點是唔係得我自己上鏡...係輪住同唔同Member同一個畫面..比起あなたがとなりにいるだけで的人上鏡更長時間, 更大SIZE。。又唔會比人望住^^
Tego唱「湧き起こる この思い いつの日にも 僕を支える」全段差不多一人一半畫面 ,
如果係香港我相信我拎相機出黎拍底左了。


シゲ鬼歌solo不枉期待~~~
野外效果好正~主舞台兩旁場外d樹群被照到紅紅綠綠好鬼異~~


MC坐低後覺得成身漏緊水,,,今晚超熱~~夜晚完全無風
只知道全晚四周的人不斷噴止汗劑
MC時一直出現噴止汗劑時「"吱~~~~"」的聲音XD

手燈的「亮燈人浪」好正!!
由全場一齊像自由神像高舉沒有開著的手燈開始, 由STAND右至左亮燈, ,見到2階比一階慢了, 大家還會說「頑張れ」好有趣,,  最後ARENA,一片凌亂地同時亮燈,,
一整個漂亮的畫面, 像銀河一樣。好靚!! 真係好靚。
野外亮白燈真係會有銀色效果。

TEGO SOLO時個台閃過不停眼都花~~
JP2 D3 17

以為神戸場無花火喇..好驚喜!!
浴衣 + 花火 = 完美畫面!
JP2 D3 18
JP2 D3 19  

最後Tego來了超級Back Stage射水~~爽丫~
佢個樣好變態 人地越係擋住佢越要去淋人地, 仲要笑到縮埋一舊~笑到無停過~哈
見我地果邊睇得咁開心佢突然轉方向開更大水黎淋我地果邊+__+
另一邊近中央Block的超級Back Stage有Massu.佢跳左去平台上同一階的人握手..仲搶人地把扇

花火, 水炮, 射水, 情緒高漲的歌~~~~這是有史以來最HIGH的一次ENCORE部份, 簡直是演唱會氣氛的最高峰~~


ENCORE時MASSU在濕漉漉的Back Stage跑~~
漂亮地滑倒了~~成個訓左係度


完場
JP2 D3 20



估唔到今次Back Stage後面竟然有4個超級Back Stage (下面張相影到其中一個) + 兩個固定平台..好近呀~
今晚眼前出現的4人時間分佈(唔計4人一起過來的時間),  K 45%,  S 35% , T 11%, M 9%~~~~唔.....T 45%就好喇
在降價兩次之下找到中央Block這位置, 而且今晚佢地來Back Stage的次數異常地多, 什麼都值了^^。
JP2 D3 21
JP2 D3 22


一早約好友人去鳥貴族~~4個人好似10日無洗過手無飲過水咁
人地比條濕毛巾我地就一直抹抹抹抹抹,, 睇CON睇到個人最痴粒粒就係今次. 大家都好似比人掉落水再撈上黎咁既樣
人地一送飲品上枱, 不出一兩分鐘頭一杯全部飲哂^^
睇黎呢場CON真係抽乾了我們^^
唯一可惜就係-----------原本有埋「你」就4人 担都齊哂lu~
JP2 D3 23
JP2 D3 24JP2 D3 25JP2 D3 26
以「Shige指」的方式say goodbye~~好搞笑~~
自呢一日起~我做「Shige指」做到上哂癮~~每日都會以「Shige指」的pose影相XD


JP2 D3 27
JP2 D3 28
JP2 D3 29
回到酒店, 沒有停過一直在發癲XD
時不時大叫「チャンカパーナ~~~~~~~~~~~~~」


這晚很快樂!!

要不是6變4, 不是4人的1st live..相信唔會出現呢次旅程
ありがとうパーナ!


arrow
arrow

    T 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()